بشیر

فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیراً قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لاتعلمون

فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیراً قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لاتعلمون

فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیراً قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لاتعلمون / یوسف : 96

آخرین نظرات
  • ۲۲ دی ۹۳، ۱۱:۳۵ - انجمن متخصصین کازرون
    جالبه
  • ۲۲ دی ۹۳، ۱۱:۳۵ - بلیان
    ممنون

مردان بی ادعا

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و خسته نباشی خدمت تمام دلسوزان عرصه فرهنگ مخصوصا از جنس ایثار و شهادتش

 آنان که مصداق آیه شریف 170 سوره آل عمران « و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم...» بوده و به دنبال رسیدن به آن بشارتها منتظر یک حضور آسمانی شهدا در میان خودشان  هستند تا ناخالصیهای زندگی خود را با عنایت شهدا پاک کنند.

مطمئنا کم نیستند جوانانی که منتظر چنیین لحظات لطیف عرفانی هستند.

اما امروز ما شاهد آمدن عزیزانمان بودیم که روزی با در دست گرفتن جان و مال و آبروی خود برای رضایی خدا مایه عزت و استقلال و کشور عزیزمان شدند و امنیت را در دست من و شما به امانت گذاشتند و دین و انقلاب را به عنوان یک راه قابل پیمودن به ما و تمام دنیا معرفی کردند .

                       همانان که از وادی دیگرند      همانان که گمنام و نام آورند

اما ...... چه حضوری ؟ ! چه آمدنی ؟! چه رفتنی ؟!

که حتی مادر شهید در شهرستان اطلاع پیدا نمی کند و پدر شهید شرف حضور ندارد.

همرزمانی که شاهد جان دادن دوستانشان بودند و آرزومند لحظاتی بودند که بار دیگر رفیقان خویش را در آغوش کشند و رایحه بهشتی آنها را استشمام کنند اما .....

راستی مگر ما چندتا شهید دیگر داریم ؟ و یا چند بار توفیق حضور و تشیع شهدا ر ا بین خودمان در شهرستان  داریم؟

من که می دانم برای اینکه بتوانید یک شهید را برای شهرستان بگیریم چقدر باید تک و دو بزنید تا موافقت ظاهری مسوولین امر را جلب کنیید اما ای کاش شما که این زحماتش را به عهده گرفتید یک تبلیغات مناسبی هم در سطح شهرستان انجام داده بودیم تا لاافل مردم اطلاع پیدا می کردند هر چند می دانم اولین جوابی که مسوولین به بنده می دهند این است که این شهدا برای منطقه خشت  بوده و اصلا قرار نبوده در کازرون تشیع شوند ویا .فرصت کم بود ویا.....

اما شما را بخدا آیا این جواب قانع کننده است اگر امروز ما به واسطه این شهدا نتوانیم کار فرهنگی اصیل اسلامی را جلو ببریم دیگر با چه پتانسیلی و با چه کسانی می خواهید کاررا جلوببرید ؟؟!!

نمی دانم !!

به هر حال گذشت ؛ اما متولیان فرهنگ بدانند ؛ که

تا مسیر اصلی کسب فیض الهی را پیش نگیرند و به آنان که در این راه باعمل خود لبخند رضایت را بر لبان مبارک امام زمان نشاندند وبا شهادت خود از خدا امضا گرفتند؛  اقتدا نکنند آب از آب تکان نمی خورد و روز به روز در این شهرستان شاهد قتلها و جنایتهای سنگینتر خواهید بود.

شاید این حرفها , برخی از مسوولین را کدر کرده باشد اما اگر از بنده هم که افتخار راویتگری سیره شهدا دراین کشور بر دوش دارم نشنوید پس دیگر چه کسی باید بگوید وشما از چه کسی باید این حرفها بشنوید.!!

هنوز یادم نرفته  کاروان شهدا گمنام که چندین سال پیش از جنوب ایران به طرف مشهد مقدس حرکت دادند و قراربود ساعت 3 بعد از ظهر در مصلا تشیع شود اما به علل مختلف مردم تا ساعت 12 شب  منتظر بودند اما نیامده بود وقتی تریلیهای حامل پیکر پاک شهدا به قائمیه رسیدند ( به بهانه اینکه دیگر دیرموقع از شب است و ما دیگر کازرون نمی اییم ) چگونه جوانهای کازرونی جلوی لاستیک تریلیها خوابیدند و سه تا از تریلیها را با اصرار ساعت 1 بامداد به داخل شهر اوردندو آن شب مردم مثل شبهای عاشورا اطراف تابوت شهدا عزاداری می کردند.

و هزارهزار اتفاقات شنیدنی و دیدنی که آن شب و شبهای دیگر ما شنیدیم و دیدم

راستی وقتی من و شما وظیفه خودمان را تمام کمال انجام ندهیم و تبلیغات و اطلاع رسانی کامل نکنیم به طوری که فقط 4 ای 5 دسته به استقبال شهدا می ایند مغرضان فرصت پیدا می کنند که بگویند مردم دیگردین را نمی خواهند ؛ شهدا را نمی خواهند و نمی آیند و....... در حالی که کار از جای دیگر خراب است و الا این مردم همان است که امام راحل در موردشان فرمودند « والله این مردم بهتر از مردم عصر رسول خدایند والله این مردم بهتر از مردم کوفه در زمان امیر المومنین هستند»

از خدای منان آرزوی توفیق روز افزون برای تمام مسوولین و شما مردم همیشه در صحنه خواستارم .

                                                                و من الله توفیق

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
مجتبی صدیق منش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">